Květen 2013

Recept ► Veselé muffinky

31. května 2013 v 21:03 | Lucy |  Moučníky
Tak dnes jsem si pro vás připravila něco na chuť. Tyto muffinky peču většinou na oslavu :) Používala jsem střední košíčky a udělala jsem z tohoto těsta 60 muffinek. Jedna muffina tak má 123 kJ (60 muffin = 7 403 kJ)

Recept ► Kuřecí maso s ananasem, hráškem a kukuřicí

29. května 2013 v 13:28 | Lucy |  Obědy
Tohle je možná trochu nezvyklá kombinace. Ale mě chuť nasládlého ananasu a masa zaujala a moc jsem si pochutnala :)
Jinak je to velice rychlý a jednoduchý recept.

Zdravá snídaně #4

28. května 2013 v 13:45 | Lucy |  Snídaně
Tentokrát je to něco jiného - snídaně bez ovoce. Naopak je bohatá na zeleninu :)

Recept ► Teplý zeleninový salát s kuřecím masem

27. května 2013 v 21:56 | Lucy |  Večeře
Další recept do sbírky aneb "co se najde v lednici" :D
Pouze zeleninový salát na teplý způsob :)

Rozložení příjmu energie během dne

27. května 2013 v 15:35 | Lucy |  Info
Stravu je důležité rozložit si na celý den. Proč? Za prvé, kdo by byl takový jedlík a měl takový žaludek, který by najednou přijal jídlo celého dne (třeba 7000KJ)? A druhý důvod je takový, že kdybychom tělu dali za den pouze jeden chod, tak by po zbytek dne hladovělo a tuky si ukládalo "na horší časy". A teď k samotným chodům...


Recept ► Bylinkovo-česnekové kuřecí kousky se špěnátem a cizrnou

26. května 2013 v 19:36 | Lucy |  Obědy
Mé premiérové vaření s cizrnou. Určitě doporučuji vyzkoušet. Chuť se nedá přirovnat k oříškům ani k hrášku, jak se na internetu můžeme dočíst. Je prostě specifická :) Kuřecí maso s bylinkami je taky něco jiného, než na co jsem zvyklá, ale opravdu mi to zachutnalo :). No a moje oblíbená kukuřice se špenátem tam nemohla chybět :D

Recept ► Nejjednoduší tvarohovo-tuňáková pomazánka

26. května 2013 v 9:17 | Lucy |  Svačiny
Jak už možná víte nebo jste si mohli všimnout, většina jídel, co sem přidávám, vzniká tak, že splácnu to, co zrovna nejdu doma :D A tahle pomazánka není výjimkou.

Zdravá večeře #1

25. května 2013 v 21:37 | Lucy |  Večeře
Rychlá, lehká a zdravá véča. Mám raději teplé večeře poslední dobou. A pokud si dávám zeleninu, tak většinou taky teplou. V tomto jídle je včak kromě zeleniny ještě něco...

Recept ► Lehké BeBe dortíčky

25. května 2013 v 14:20 | Lucy |  Moučníky
Máte chuť na něco sladkého? Odpolední zákusek? Ale říkáte si, že byste si museli jít večer zaběhat, protože by vás to žralo? :D Tak to jste na omylu! Tahle úžasná mňamka pro vaše tělo bude i výživná (bílkoviny) a zároveň si nebudete muset nic vyčítat.

Zdravá snídaně #3

24. května 2013 v 21:19 | Lucy |  Snídaně
Tato snídaně je jedna z těch kyselejších. Určitě bych k tomu doporučila jogurt (ne tvaroh ani kefírové mléko). Myslím, že ta chuť je potom pěkně osvěžijící :)

Recept ► Avokádovo-česneková pomazánka

24. května 2013 v 15:29 | Lucy |  Svačiny
Moje první ochutnávka avokáda :D Myslela jsem si jaká je to dobrota, když to všichni vychvalují. Rozkrojila jsem ho a zkusila...no samotné to jíst opravdu nejde :D Přišlo mi škoda to vyhodit, tak jsem zkusila experimentovat. A povedlo se! Moc jsem si pochutnala na této pomazánce s lehkou chutí avokáda :) Opravdu pikantní a zdravé ;) Určitě udělám někdy znovu.

BMR - bazální metabolizmus

23. května 2013 v 14:53 | Lucy |  Info
Nelze obecně říct, kolik by měl člověk za den přijmout energie. Vždy je mnoho okolností, které na množství stravy mají vliv. Mohou to být nemoci nebo naopak sportovní aktivita, obezita, vyhublost apod. Proto je pro každého člověka množství přijaté energie individuální.

► více v celém článku ◄

Recept ► Hlíva ústřičná s kuskusem a brokolicí

22. května 2013 v 15:35 | Lucy |  Večeře
Miluju houby! :D Předem, kdo je nejí, tak to není nic pro něj :D Jinak tahle kombinace je opravdu úžasná, tuhle večeři bych mohla jíst pořád :) Navíc je to rychlovka, kterou připravíte do 15 minut.


Zdravé stravování - úvod

22. května 2013 v 15:12 | Lucy |  Info
V dnešním světe není snadné zorientovat se v nabízených potravinách. Je těžké vybrat si ty správné, které našemu tělu prospívají. V marketech je to dnes bohužel naopak - toho, co by našemu tělu prospělo, najdeme v regálech velmi málo. Převažují různé náhražky a jinak přetvořené potraviny. Chtěla bych vám alespoň trochu pomoci co se týče výběru surovin, které vám prospějí. Je možné se zdravě stravovat, ale nesmíme se nechat zlákat reklamami a hlavně vlastními chutěmi :D

Předem podotýkám, že tohle nejsou rady, jak zhubnout, ale jak si postavu udržet a hlavně o zdravém životním stylu (což neznamená dieta!).

Strava

22. května 2013 v 14:51 | Lucy

Recept ► Mřížkové koláčky z listového těsta s tvarohem a jablky

21. května 2013 v 22:46 | Lucy |  Moučníky
Tak tyhle koláčky nejsou nejzdravější, ale v rozumné míře se jich určitě nemusíte bát :D Jsou opravdu skvělé, křupavé...no prostě mňamka :)

1 koláček: 950 KJ

Zdravá snídaně #2

21. května 2013 v 18:04 | Lucy |  Snídaně
Tentokrát trošku exotičtější a kyselejší snídaně.

Recept ► Lehký tvarohový koláč s jablky a skořicí

20. května 2013 v 16:32 | Lucy |  Moučníky

Lehký dezert, který bude chutnat všem, kteří mají rádi kombinaci jablek, tvarohu a skořice. Navíc je dietní, tak se ho nebojte vyzkoušet! Stojí za to ;)

Zdravá snídaně #1

19. května 2013 v 21:38 | Lucy |  Snídaně
Dnes jsem si pro vás připravila mňamku na ráno :) Je strašně moc kombinací, jak si udělat zdravou snídani - nejrůznější druhy ovoce, oříšků, semínek... Já si se snídaní ráda vyhraju a vymýšlím nové kombinace. Vždycky si pochutnám!

Recept ► Domácí dietní zmrzlina

18. května 2013 v 10:54 | Lucy |  Moučníky
Zmrzlina, jejíž příprava vám zabere jen 10 minut a přitom je lehká a zdravá :)

Recept ► Banánové řezy s tvarohovým krémem

14. května 2013 v 15:50 | Lucy |  Moučníky
Tak po delší době přidávám další recept :). Tentokrát je to opravdu mňamka. Miluju banán a tvaroh, takže pro mě je to neodolatelná kombinace! A ta čokoládka nahoře...mmm
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ARCHIV | SEARCH | © lucys-secret-world.blog.cz  | © 15.8. 2010 │ Přihlásit se │